E-bay - je to normální ?

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Pondělí Leden 14 14:54:45 CET 2008

> Ale kde je teda problém? Chci za ten předmět dat "nejvíce", tak tam prostě
> přihodím svoji maximální částku. No a pak to prostě někdo přebije, protože
> za ten předmět chtěl dat více než moje nejvíce. A je jedno, jestli to udělá
> 450ms před koncem nebo 10 hodin před koncem.

Chci za něj dát "nejvíce", tedy více než ostatní (pokud daná částke
nepřevyšuje mnou stanovené maximum). Ale nikoliv automaticky "nejvíce"
ve smyslu dát hned maximální částku - ke které by se to jinak třeba
nemuselo dostat. To, že v posledních sekundách (nebo spíše
milisekundách) musím v podstatě přihodit částku "naslepo" mi připomíná
dražbu obálkovou metodou. Tím, že by se s posledním přihozením aukce o
něco prodloužila to odpovídá konvenčním aukcím.

Lukáš Grepl