E-bay - je to normální ?

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Pondělí Leden 14 14:31:24 CET 2008

> A co se stane s vasim systemem prodluzovani? 22.2. nekdo prihodi na
> 6.000Kc. Jsem sice porad vitezem, ale aukce skonci az po mem odjezdu
> na dovolenou. Takze vysledek pro mne je, ze na dovolenou pojedu bez
> navigace a po navratu si jednu uz zbytecne koupim - prihozem jsem se
> totiz zavazal, ze tu vec koupim.
> Tak to za takovy system teda pekne dekuju.
> Kdyz to cele trochu zgeneralizuju: prihozenim se zavazu, ze kdysi v
> budoucnu urcitou vec koupim. Ale datum se muze odsouvat prakticky na
> neurcito, a ja jsem v pasti.

To je jenom o nastaveni parametru. Hovori se tu to tom, ze akce
vygraduje v poslednich 10 sekundach, takze urcite neni nutne prodluzovat
aukci o tyden, staci treba o minutu, s maximalnim prodlouzenim rekneme o
hodinu. Takhle o tu navigaci prijdete jen pokud se sam rozhodnete, ze uz
vam to za to nestoji - a na dovolenou muzete v klidu odjet. Aukci
vyhraje skutecne ten, kdo chce za danou vec dat nejvice a ne ten kdo ma
nejrychlejsi pripojeni a dokaze odeslat vhodnou castku 450ms pred
ukoncenim aukce.

Lukas Grepl