E-bay - je to normální ?

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Neděle Leden 13 20:49:09 CET 2008

Jojo kdyz jsem zacinal, taxem z toho ze jsem prohral tyden nespal.
No a dnes je 99% aukci ktere vyhraji ;-) a taky nespim.
ty drobne zas tak velkou roli nehraji, nikdy se ale nedava cela castka,
protoze kdyz to da 5 lidi tak to vyhraje ten posledni, prihazuji v
poslednich 5 ti sekundach, mam dve okna na ebayi a cvaknu obe dve ,
jednu s vyssi nabidkou jednu s nizsi ;-)

Navic temer 99% "mych" aukci je automaticke prihazovani ;-) takze uz
jsem obcas projel i o par centu

LK