Re: E-bay - je to normální ?

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Neděle Leden 13 20:21:33 CET 2008

Dávam normálně pokyn ke koupi 5-10 sec pred koncem aukce, co je na
tom nenormální ???
Nenormální je se o to týden pretahovat.
Kdo byl rychlejsí ? Kdybyste si dali nabídku 10000 USD, tak Vás nikdo
nepřebije :o))

Danhard
***************************

Zdravím.
Právě jsem byl svědkem toho jak soused "prohrál" na E-bay dražbu
fotoaparátu když v posledních 10 sekundách ho někdo přehodil o
10 dolarů z původní ceny 510. Nějak se mi to nezdá - tři dny byl
klid, pak dneska někdo jakoby naťukl zájem přebitím jeho nabídky
a pak už to letělo nahoru od 400 USD po pěti až na 500 USD a pak
se to zastavilo na 510 a v posledních 10 sekundách to oznámilo, že
jsme byli přebiti. Není v tom nějaká levota ? Nebo je to opravdu
smůla že byl někdo rychlejší ?

Kdysi se tady špekulovalo o tom, že kdesi sedí nějaký robot-program
a dělá tyhle psí kusy...

zdravim -  regards - tschuess

Ing. Ladislav Krucinsky