Re: E-bay - je to normální ?

azehw azehw@volny.cz
Neděle Leden 13 20:18:05 CET 2008

Na ebay je to docela bezne. Neni duvod se tomu divit, spis se s tim seznamit
jak to chodi. Automaticke prihazovani funguje, ale neni vhodne to pouzivat
moc brzo. Optimalni je to v poslednich 30 sekundach. Musite si rozmyslet,
kolik jste za to ochotni dat. Kdyz je to vec treba bezne za 100 euro a je
tam v poslednich minutach 20, neznamena to, ze to za 30 mate a da se cekat
rychly narust. Kdyz tam narustaji prihozy v necelych cislech, treba 31,25 ,
je to znamkou, ze tam ma nekdo limit a ono se mu to prihazuje "samo". A kdyz
jej trumfnete v poslednich vterinach.... tak to je. Neznam vsechny detaily
ani finty, ale v poslednich mesicich mam za sebou pres 60 uspesnych aukci z
EU a ze Svycar.
AZE

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 13, 2008 7:50 PM
Subject: Re: E-bay - je to normální ?

Hezký večer,

    na Aukru se to děje také. A 10 sekund je ještě dosti hodně veliký
čas. Já takhle prohrála dost aukcí i o jednu jedinou sekundu.

    Podle mého názoru je to neetické, ale i tady mi spousta lidí
vysvětlila, že to etické je.

    Na Aukru se to jmenuje "Automatické příhozy", na E-bay to bude něco
podobného.

Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186