E-bay - je to normální ?

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Neděle Leden 13 19:46:48 CET 2008

At 19:38 13.1.2008, =?iso-8859-2?Q?Kru=E8insk=FD_Ladislav?= wrote:
>Právì jsem byl svìdkem toho jak soused "prohrál" na E-bay dra¾bu
>fotoaparátu kdy¾ v posledních 10 sekundách ho nìkdo pøehodil o 10 dolarù z
>pùvodní ceny 510. Nìjak se mi to nezdá - tøi dny byl klid, pak dneska
>nìkdo jakoby na»ukl zájem pøebitím jeho nabídky a pak u¾ to letìlo nahoru
>od 400 USD po pìti a¾ na 500 USD a pak se to zastavilo na 510 a v
>posledních 10 sekundách to oznámilo, ¾e jsme byli pøebiti. Není v tom
>nìjaká levota ? Nebo je to opravdu smùla ¾e byl nìkdo rychlej¹í
>
>Kdysi se tady ¹pekulovalo o tom, ¾e kdesi sedí nìjaký robot-program a dìlá
> [...]

a) Ze se hejbe posledni den, posledni hodinu, posledni minutu apod. je bezne.
b) Kdo si neumi ujasnit, za kolik chce bidovat, ten si zaslouzi prohrat
penize s podobnym zelenacem ;)
c) IMO bidovaci automaty existujou a daj se koupit, coz je asi taky v poradku.

Proste nejlepsi je si
a) zjistit, za kolik to tak chodi (listprice, completed auctions)
b) vubec neprihazovat
c) v poslednich 10-5 vterinach tam vrazit finalni sumu, kterou jsem ochoten
obetovat, plus nejaky drobny. Tj. chci dat $400, dam tam $402.70

To se mi v minulosti nekolikrat osvedcilo.
A taky sem jednou prosvih megavyhodnou aukci o vterinu ;-)

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.