kecalky

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Leden 13 15:37:15 CET 2008

> DD,
>
> nema zde nekdo zkusenosti s nejakym kecalkem ktery umi jak protokol icq
> tak jabber s tim ze tech jabber uctu potrebuji vice v jednom kecalkovi.
>
> zkousel jsem mirandu ( umi icq i jabber ale vzdy jen jeden ucet) ,
> zkousel jsem psi  ( umi vice uctu jabber ale ICQ pres transporty)
> proste  nejak jsem nenasel to co potrebuji
>
> dekuji PM

Pod Linuxem:
  - Centericq - má výhodu, že je consolový a tedy nevyžaduje X11, běží klidně
    i na 386
  - kopete - součást KDE, umí spousty protokolů (ICQ, Jabber, MSN, Yahoo,
    gadu-gadu...), perfektní provedení, skinovatelný, ale holt vyžaduje
    trošku lepší stroj.
  - a ty další jako psi a podobné, nějaké v Javě... To už ani nesleduji.

  S pozdravem Pavel Troller