OT:Jak prodat LEDku za 17 tis. bez DPH

Galloth lordgalloth@gmail.com
Neděle Leden 13 13:55:19 CET 2008

Zdravim,
nechci se zastavat tak vysoke ceny, ale na druhou stranu chapu, ze pro
pouziti ve zdravotnictvi lze tezko prodavat lampicky od tamanu.
Predstavte si, ze pri nejakem lekarskem zakroku se ten krk uvolni a
lampicka bude svitit vsude jinde jen ne na pacienta. A nebo jeste hure
z praskne klicko a vysipe se treba pacientovi do rany. Veci ve
zdravotnictvi proste musi mit mnohem vyssi kvalitu nez veci co si mi
pouzivame doma.
Co mne mrzi spise je fakt, ze kdyz uz to za ty penize prodavaji, tak
stejne odmitaji zodpovednost, kdyz se neco stane. Podle mne by lide,
kteri dodavaji vyrobky pro zdravotnictvi ktere se pokazi v dobe zaruky
meli byt citelne potrestani, protoze tech 17 000 dostavaji prave za
to, aby se to nepokazilo. Argument, ze vsechno se muze pokazit uznavam
u vietnamcu, kteri mi takovou lampicku prodaji za par stovek, ale ne u
firmy, ktere si vezme 17 000, protoze jeji vyrobky jsou spolehlive.

Honza K