osvitka z LCD displeje - je to nesmysl?

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Sobota Leden 12 22:22:44 CET 2008

Nicméně nějakou chybu děláte, protože ta technologie bez problému
funguje. Já používám filmy vytištěné laserovkou. Přitlačené k desce jsou
pouze váhou krycího skla a funguje to. Žádné přítlačné systémy nejsou
potřeba.
Chyba může být ve zkroucené nebo prohnuté DPS, nebo jsou okraje desky s
otřepy, které brání dolehnutí fólie. Nevím. Někde ale chybu máte.

	Martin.