OT: porad Detektor - CT

Pavel hw@itherm.cz
Sobota Leden 12 14:50:56 CET 2008

Mimochodem,

ceska televize mi odpovedela na moji reakci na porad, vysvetleni meho soku
je proste, nemam dostatecne vzdelani abych pochopil porad a dokazal si
udelat spravny usudek z faktu co mi byly predlozeny :-)

Pavel

viz citace mailu:

Dobrý den,

děkujeme za Váš zaslaný názor na pořad Detektor, i když vyznívá negativně.
Jsme si plně vědomi úskalí, která nabídnutý formát záhad a s nimi
souvisejících konspiračních teorií přináší. Přesto jsme přesvědčeni, že
právě na veřejnoprávní televizi takový formát chyběl. Pořad nepředkládá
pouze jasná tvrzení a staletími ověřené poučky, ale dává divákovi prostor,
aby si závěry vytvořil sám. Jeho názor samozřejmě odpovídá dosaženému
vzdělání v daném oboru, celkovému rozhledu a schopnosti naslouchat a
zvažovat. Vaše reakce na pořad je toho důkazem.

Lenka Lukešová

ČESKÁ TELEVIZE
Divácké centrum
Kavčí hory