Mazání EPROM

Slavomir Tomascik stomascik@gmail.com
Sobota Leden 12 14:21:55 CET 2008

Ako pisal wek, pamet moze zostat nedostatocne vymazana. Mazanie
v zariadeni by som neodporucal. Jednoznacne totiz z toho kuka
nespolahlivost zariadenia. Blank check sa robi na spodnej
hranici povoleneho rozsahu napajacieho napetia. Vzhladom na
zbytkovy naboj v bunke mozu totiz pri kolisani napetia citacie
zosilnovace precitat nieco ine, ako sa ocakava. Blizsie
informacie sa daju najst napr. na strankach Intel-u a dalsich
vyrobcov "prezivsich" od tej doby.

Slavo Tomascik