Mazání EPROM

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Leden 12 13:14:41 CET 2008

To moze nestacit a pamat moze byt "podmazana" (t.j. nedostatocne vymazana). Pri naslednych zmenach teploty, napajania, programovani by mohla byt pamatova bunka znova citana ako naprogramovana.

Obvykle je dobre robit to co pisu v datasheetoch - nie je to tam nahodou a casto je za tym schovanych mnozstvo faktorov ktore na prvy pohlad nie su zrejme.

wek