Mazání EPROM

Sobota Leden 12 12:52:22 CET 2008

Hezké odpoledne,

    chtěla bych se zeptat na jednu věc.

    Při mazání EPROM pomocí výbojky jsou dvě možnosti:

    1. paměť je odpojená od napětí a obvodů a svítí se na ní určenou
dobu lampou
    2. paměť je připojená k napětí a aktivní. Stále se čte a pokud se
zjistí že je prázdná, tak se lampa zhasne.

    No a já nevím, co je lepší. Výrobci pamětí v DS uvádějí jen první
možnost, o té druhé se vůbec nezmiňují. Jen tam je napsané jakou dávku
záření má paměť dostat. Naproti tomu jsem viděla už několik konstrukcí
podle možnosti "2".

    Co si tom myslíte? Nechci diskutovat o tom, že je lepší EPROM
nahradit EEPROM nebo FLASH, jde mi o ty EPROM.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186