Bracket ... Re: Merici pristroje k PC.

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Leden 12 08:22:52 CET 2008

Problem to neni, ale koho by napadlo, ze to bude stat takove prachy.
Kdyz jsem objednaval veci na server tak jsem to tam jen prihodil jako
prislusenstvi. Divil jsem se az kdyz jsem prijel domu a prohlidnul
fakturu. Kdyz jsem se o tom zminil obchodnikovi tak mi rekl, ze ta cena
opravdu strasna, ale ze se jedna o "originalni" prislusenstvi Asus. :-(

P.S. Prosim odmazavejte konce mailu - plati to pro vsechny.

Radek Vicek