LINUX server

Martin Polehla polehla@gmail.com
Pátek Leden 11 01:10:31 CET 2008

V tomto ohledu je zajmave gentoo ve kterem updatujete prubezne
jednotlive baliky programu a ne celou distribuci - existuje jen jedna
verze gentoo. Dalsi vyhodou gentoo jak jiz nekdo psal je wiki, ktera
obsahuje mnozstvi prehledne napsanych tutorialu ke vsemu moznemu.
Nevyhodou je o neco slozitejsi instalace a cas instalace/upgradu baliku,
ktery je navysen o kompilaci kazdeho baliku na miru vaseho pocitace ze
zdrojovych kodu.

p0l0us