LINUX server

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Leden 10 20:53:35 CET 2008

Ja Vam mohu doporucit Ubuntu server (zalozeny na deb baliccich).
Nainstalujte si LTS verzi 6.06 - ta by mela byt bezproblemova. Pri
instalaci si rovnou zaskrtnete nainstalovat LAMP (tedy Linux, Apache,
MySQL a PHP).

Nicmene velmi zalezi na cem to chcete provozovat - nektere specialni
radice disku nebo poli a podobne wifikundace jsou i pro odpornika nekdy
neresitelne.

Jako idealni pro zacatecnika je nainstalovat si Webmin - to je aplikace
bezici na webu, kde se da vetsina veci co pozadujete jednoduse zaskrtat
a i pres ten web nainstalovat.

Radek Vicek