osvitka z LCD displeje - je to nesmysl?

JD jirkonf@seznam.cz
Čtvrtek Leden 10 14:09:27 CET 2008

Ted me napadlo co to spojit uplne... Kdosi tu uvadel, ze svitil plosnaky i
obyc zarovkou, tudiz z toho soudim ze fotorezist reaguje nejen na UV (i kdyz
na UV asi nejrychleji). Napadlo me co vyuzit funkcni LCD na sviceni desek? Ze
by se proste na LCD zobrazila predloha plosnaku, polozil by se vodorovne,
polozila by se na nej deska s fotorezistem a svitilo by se. Odpadla by tim
vyroba folie s predlohou. Mozna je to uplny nesmysl, plosnaky fotocestou sem
nikdy nedelal (spis pro svy bastly pouzivam univerzalky), ale pokud by to slo
takhle tak by to bylo luxusni a asi bych do toho sel. Teoreticky by to mohlo
jit i s CRT, ale bude zrejme problem se zakrivenim obrazovky...

Co si o tom myslite? Je to uplny nesmysl? Ma nekdo chut to vyzkouset (jak sem
psal, plosnaky fotocestou sem nikdy nedelal, takze nemam zadne desky ani
chemikalie potrebne k vyzkouseni, jinak bych to zkusil sam)?

JDrozd

---