OT: porad Detektor - CT

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Leden 10 12:40:21 CET 2008

Teď jsem si četl mail z jedné konference, kde byl citován i kamarád Ludvíka
Součka. Příští týden má být díl právě o Součkovi. A co tam psal, tak jasně
vypovídá o tom, že ten pořad není žádný dokument, ale jde jenom o prachy.
Jako experty si tam berou lidi, kteří ho osobně neznali, člověka, který ho
znal, tak kontaktovali pouze jednou, po jeho odpovědi, kde jim vysvětlil, že
už z dotazů vyplývá, že se jim jedná pouze o senzace, které ani vlastně
neexistují, se mu už ani neozvali. Docela zajímavý čtení, každopádně
Detektor není dokumentární pořad, ale bulvární kravina...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death