Re: Merici pristroje k PC.

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Čtvrtek Leden 10 10:45:03 CET 2008

Problem je v tom ze jednak s mcu neumim (a nemam programator a sw a...)
jednak se mi nelibi ze bych mel PC ovesovat dalsimi pocitaci kdyz PC ma takovy
vypocetni vykon kterym se to da uridit.
Kdysi jsem zkousel povesit dva AD prevodniky na UCB PIC
http://sweb.cz/ing.kotlaba/MITE1.jpg
a nejak to chodilo.

Uvazoval jsem ze misto toho UCB PIC ty prevodniky povesim na LPT
(a povesim tam taky nejaky DA prevodnik s vykonovym operakem
a budu mit i regulovatelny zdroj), zvukovku pouziju jako osciloskop
a generator signalu.

Asi si to dam jako predsevzeti k pristimu novemu roku:-(