OT: porad Detektor - CT

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Leden 10 10:44:37 CET 2008

vcera som si to pozrel, ostal som celkom zdeseny... Ako som uz spominal
Tesla je moj velky vzor, bol to velmi produktivny vedec a vynalezca. Ale
forma akou bol vyrobeny ten program, nikto z hosti nebol technik alebo
vedec, mali tam len ezoterika, spisovatela sci fi a podobne to ma celkom
dostalo. A samozrejme prislo aj na kecy o ropnych monopoloch. Som to
radsej vymazal :-)
b.