nc6120

Radek Sztwiorok sztrad@gmail.com
Čtvrtek Leden 10 09:56:10 CET 2008

Demontaz jsem uz cca 3x provedl pri cisteni a kontrolach takze ji mam
nacvicenou.Horsi je ze si nemuzu dovolit byt bez notebooku(nemam jiny
pocitac).Jak dlouho trva asi ta vymena?Jinak u HP chtěli 12000Kc coz se mi
zda dosti moc za notase se zbytkovou cenou 12000Kc(podle notebook bazaru)
Radek
----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 10, 2008 9:45 AM
Subject: RE: nc6120

Pokud ta úprava registrů nepomůže, tak doporučuju obrátit se na
www.nbservis.com. Stačí jim poslat původní desku (nesmí být viditelně
poškozená nebo politá vodou) a oni pošlou za cca 6000Kč jinou funkční desku
(pravděpodobně nová, to jsem nedokázal rozeznat). Autorizovaný servisy za tu
desku budou chtít cca 16000Kč. Při demontáži doporučuju najít servisní
manuál, bez něho je demontáž docela náročná...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death