Merici pristroje k PC.

Ing. Pavel Poucha papouch@papouch.com
Čtvrtek Leden 10 09:33:18 CET 2008

Dobrý den,

Opravdu hezké a jednoduché zapojení. Bude ale vyžadovat přesné časování, což
bude pod Windows trochu problém.

S USB bych amatérsky udělal voltmetr tak, že bych vzal od FTDI čip při USB,
a k němu přidal nějaký procesor s A/D převodníkem a UARTem. To by bylo
docela jednoduché, a přitom to bude komunikovat přes virtuální port RS232,
takže software se napíše jednoduše.

Pro profesionální použití bych to udělal ještě trochu složitěji: FTDI +
procesor s UARTEM + A/D převodník. Třeba bych použil nezáludný AD7705, je
stabilní, celkem rozumě se s ním komunikuje. Takto byl třeba udělán náš
DRAK3 http://www.papouch.com/shop/scripts/_detail.asp?katcislo=0032  (i když
s výstupem RS485, prodával se od 1997 do 2006). AD7705 + AT89C2051. Kdyby
byl zájem, schéma mohu poslat.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel