Prodlouzeni analogove pobockove telefonni linky pres IP

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Leden 10 09:27:47 CET 2008

> Zdravím,
>   samozřejmě řešení s dvěma branami je možné. Je však třeba vybírat brány tak,
> aby na jedné byl FXO port, do kterého se zapojí linka z ústředny, a na druhé
> pak FXS port, do nějž se zapojí telefon.
>   Pak už záleží jen na správném nastavení bran a samozřejmě na tom, aby se
> navzájem "viděly" dostatečně kvalitně (nízká latence a hlavně paketový jitter).
>   S pozdravem Pavel Troller

Ještě dodám, že asi nejsnáze dostupné zařízení pro tento účel bude např.
Linksys SPA 3102. Nyní se prodává za cca 1700 s DPH. Obsahuje jeden FXS a
jeden FXO port, takže lze jednotné zařízení použít na obou stranách spoje.

S pozdravem Pavel Troller