OT: Kde sehnat takove svitidlo?

Jiri Splichal splichal@nizona.com
Čtvrtek Leden 10 09:23:12 CET 2008

Takze jak vidim, nikdo se s tim nesetkal :-(
A netusi nekdo ,jestli jde sehnat napr. jen to plastove telo z nouzovych
osvetleni? Snad se nejak servisuji?
A nebo nejaka plastova krabicka, ktera by se na to hodila...Proste cast
(polo)pruhledna a vedle cast nepruhledna/
Ja uz jsem zkousel : http://plastove-krabicky.cz/ ,
http://plastovekrabicky.cz/ , http://www.okatec.cz/ a dalsi ,ale nic jsem
nenasel :-(

--