Invetror pro CCFL - prosvetlovaci jednotka?

Jiri Drozd xgeorge@seznam.cz
Čtvrtek Leden 10 03:34:40 CET 2008

A proc nepouzit originalni invertor z monitoru? Mam tu jedno vadne LCD a
invertor je napajeny normalne z 12V a ma jeden pin, kterym se da ridit jas
(nezkousel sem jestli PWM nebo napetim).

JDrozd

---