OT: porad Detektor - CT

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Úterý Leden 8 23:04:31 CET 2008

dal som si nahravat, lebo som pri tom telefonoval. Vidim ze si to idem
hned pustit :-) Bol som v Bratislave na vystave o Teslovi v Narodnom
muzeu. Chalan co tam sprevadzal mal pomerne fundovany vyklad az kym
nedoslo na volnu energiu a auta na vodik ktory sa vyrabal v tom istom
aute z vody pomocou elektrolyzy a este to pohanalo aj samotne auto. A
hadajte preco take auta teraz nejazdia okolo nas. Ano spravne - lebo
ropne monopoly prenasleduju takychto vynalezcov. To uz bolo aj na mna
dost. Inak Nicola Tesla je moj takmer vzor a skutocne ho obdivujem.
b.