Jak na vrstevnice v gnuplotu -- Re: Soft na 3D grafy a kontury

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Úterý Leden 8 21:13:24 CET 2008

No vsak prave na to "P.s." se ptam :o) Potrebuju data zpracovavat dal,
pravdepodobne tou oktavou :o))
Nebojim se uceni, chtel jsem tim naznacit, ze to, ze to ma spoustu parametru
se mi vrati pruznosti a je to to co potrebuju.
Jdu se norit.

Dik.
PK.