Invetror pro CCFL - prosvetlovaci jednotka?

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Úterý Leden 8 14:34:32 CET 2008

1.
Nezkoušel, ale zkoušely to jiní. Jde to rozebrat, respektive když se to
rozebere tak se to zozpadne na jednolivé kusy. Vás zajímají rozptylové
vrstvy. Ty se zkládají ze čtyř vrstev bráno od lamp.

Difuser plate
Difuser sheet
Prism Sheet
Difuser Sheet

Překládat to nebudu, páč tomu nerozumím.
Difuser plate je asi 2-3 mm silná rozptylová vrstva
Difuser sheet je taková rozptylová fólie, poloprůsvitná
Prism sheet láme světlo do několik směrů.

Díval jsem se na LCD panel od TV, ale to by sned němelo být významné.

ced