Obecní rozhlas

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Leden 8 13:55:35 CET 2008

No dival jsem se po internetovych prijimacich z LAN a WiFi, ktery by mi
jen prehrali radio a moc jsem toho nenasel.
Nerikam ze WiFI jako takove je nevhodne, ale kdyz vezmu treba primou
viditelnost, tak pri clenitosti obce by tech vysilacu (prevadecu) muselo
byt mnoho.
Ty reseni co se delaji maji jeden vysilac a hromadu prijimacu. Jak venku
s ampliony, tak se dodavaji jako male kapesni prijimace do domacnosti,
ktere si postavite na kredenc. Zde by WiFi asi pohorelo.

Martin Hanek