zaznam zvuku

Milan milger@pobox.sk
Úterý Leden 8 13:36:12 CET 2008

Chapem, ale nejak mi unika moznost nezavisleho nahravania a prehravania.
Zmiesat 4 kanaly nie je problem...

Milan
----- Original Message -----
From: "mp" <oklovap@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 08, 2008 1:18 PM
Subject: Re: zaznam zvuku

mixazny pult - zariadenie s X vstupmi a jednym (viacerymi) vystupomi.
Vstupy privediete do mixu, nastavite urovne signálov, vyvazenie,
korekcie a na MASTER vystupe mate zmiesany signal z tychto vstupov podla
lubovole.
Tieto zariadenia zvyknu mat aj MONITOR vystup s linkovou urovnou
signalu, ktory je urceny pre nahravanie signalu dalsimi zariadeniami
(zvukovkou).
potom uz len zapnete klasicky RECORDER v Oknach.
Ak mate dalsie otazky, asi radsej sukromne - rad vysvetlim, ale myslim,
ze tymito informaciami zbytocne zatazujeme konferu.

pre Vase potreby by myslim stacila ta 802 - staci si precitat pocet
vstupov, pripadne funkcie, ktore obsahuje dany mix a podla toho si vybrat.

mp