zaznam zvuku

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Leden 8 08:23:13 CET 2008

Zdravím,
  pokud byste snad byli ochotni jit trosku dale a pozdvihnout mysl nad prumerneho windowzistu, mohu doporucit Ardour pod Linuxem. Je to s nim asi takto: Jako vse pod Linuxem, vyzaduje trosku pece pri instalaci jak samotneho programu, tak i ovladacu (striktne vyzaduje JACK jako zvukovy background), ale pak se vam vyplati naprosto stabilnim, bezporuchovym chodem. Videl jsem setup, ktery za pomoci 4 karet Audigy (EMU10k), JACKu a tohoto software slouzil pro profesionalni osmikanalovy zaznam a nasledny mixing a mastering. Je samozrejme opensouce a zadarmo, jako i vse ostatni, co k tomu potrebujete.
  Po o neco mene narocne pouziti staci Audacity. To pouzivam ja pro audio editing, pocinaje telefonnimi hlaskami a konce nahravkami profesionalnich studiovych magnetofonovych pasu. Jde taky ucinit vicekanalovy nez dvou, ale neni k tomu primarne urcen.

  S pozdravem Pavel Troller