Bezdotykove senzory - tlacitka

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Leden 7 10:47:48 CET 2008

> Neco takoveho jsem videl u Omronu,
> zhruba pred dvemi lety nam to predvadel jejich zastupce.
> Pokud me pamet neklame, tak to byl kit s klavesnici z plexiskla,
> tlacitka pouze namalovane. Obsluhu tlacitek dela specialni IO.
>
> -mv

Ano, tenhle chip dělá (asi mimo jiné) Motorola.
Vedu DP - "BTOVTA" - Blbům a Trhavinám Odolný Veřejný Telefonní Automat
a můj student někde vyštěrchal i DS toho obvodu. Bohužel se ukázalo, že
u nás je v kusovém množství totálně nesehnatelný, takže v prototypu
bude normální fóliovka přes tenké plexi, ale v práci je zmíněno i tohle
řešení a kdyby to chtěl někdo dělat, tak by se to asi dalo...

 S pozdravem Pavel Troller