Bezdotykove senzory - tlacitka

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Leden 7 08:12:37 CET 2008

Zapnuti pri kontaktu s vodou by snad nemelo vadit. Kdyz takova baterka
spadne do vody tak se sama rozsviti, aby bylo snazsi ji najit. A pokud
by se vybavila akcelerometrem, mohla by se sama zapnout i pri
jakemkoliv padu - napriklad ve vysoke trave treba nekde na cundru se
veci hledaji dost blbe.

Ales Prochaska