display font

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Neděle Leden 6 23:58:01 CET 2008

> Tvorim manual kde jsou zobrazene obrazky z displaye - tedy ty musim
> vytvorit,
> neexistuje nekde nejaky pekny font abych je mohl poskladat ?
> Nejlepsi by byl program ktery by rosvecel dane segmenty a ja bych to pak
> print screenem hazel do wordu .
> Je neco takoveho ?

Před časem tu proběhl konferencí prográmek přesně pro tento účel (tedy
pokud jsem Vás pochopil správně). Napsal se v tom text a on ho vysázel
do obrázku tak, jak bývá zobrazen na displejích s řadičem ala HD44780.
Dá se zvolit barva, velikost displeje, velikost pixelů a další. Myslím,
že autorem je někdo ze členů konference.

Pokud se neozve autor nebo někdo kdo zná link někam na web, tak to můžu
zkusit pohledat a poslat.

Lukáš Grepl