Re: Bezdotykove senzory - tlacitka

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Neděle Leden 6 23:32:26 CET 2008

> Uz jsem nasel jine typy v nabidce Farnella.

Sorry, to co jsem tenkrat pouzil byl asi QT118 nebo QT113. Oni tech typu maji mraky a lisi se treba rychlosti odezvy, kterou jsem pro telegrafni pasticku potreboval pomerne velkou.

> Jeste takovej dotaz. Na co vsechno to reaguje? Na jakykoliv predmet?
> Kdyz po tom prejedete treba papirem nebo hadrem tak take?

Reaguje to na zmenu kapacity. Takze na papir ci hard to bude reagovat pouze kdyz je vlhky. Reagovat to bude na kovy, na vodu a na prsty.

Ten cip ma automatickou kalibraci. Citlivost se nastavi zmenou externich pasivnich soucastek. Takze kdyz se nastavi citlivost rozumne, tak snad vrstvicka vody nebude vadit.

Vojta Bubnik