Re: Bezdotykove senzory - tlacitka

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Neděle Leden 6 22:41:34 CET 2008

> Ovladani bych rad pres tu polykarbonatovou stenu - tedy zevnitr neco
> nalepeno a po prilozeni prstu by se rovnalo stisknuti tlacitka. Videl
> jsem ted tohle na kuchynske vaze od Sõnhle a chodilo to naprosto
> bezproblemove. Vzhledem k mistu bych rad neco nejlepe integrovaneho
> kompaktniho a malo zerouciho.

Uz jsem to tu psal myslim 2x, pouzil jsem QT117 od Quantum Research. Dodava Farnell. Funguje dle katalogoveho zapojeni, zere to 00nic a tim padem take produkuje velmi malo ruseni. Delal jsem s tim dotykovou telegrafni pasticku.

Nevim, jestli se za ty dva roky neco zmenilo, kupoval jsem to prez http://www.rothsware.cz/ a mel jsem s tim dobre zkusenosti. Cena je priblizne stejna jako z www.farnell.com prepocteno z liber na koruny plus rozumne ceske dopravne.

Vojta Bubnik