Bezdotykove senzory - tlacitka

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Neděle Leden 6 22:15:51 CET 2008

Jedno z beznych reseni u potapecskych svitilen (malych, tzv.
zaloznich, podobnych klasicke baterce na 2 nebo 3 male burty) je
zapinani otacenim sroubovaci hlavice tesnene proti telu dvema
o-krouzky. Funguje to spolehlive, prakticka vodotesnost 100 metru i
vic, odolnost proti bahnu a pisku tez vyborna.

Ales Prochaska