RE: příjem signálu z meteorologických sond

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Neděle Leden 6 21:19:37 CET 2008

Pred par lety jsem ziskal (na dnu otevrenych dveri, ktery se kona kazdorocne)
vadna streva meteorologicke sondy pouzivane v Praze Libusi. Takze myslim, ze
by nebyl problem abyste je od nejakych meteorologu take ziskal (mozna by se
tim dal nejaky provoz simulovat pri pokusech). Kazdopadne je to udajne drahe
jako prase a strev je nekolik variant z nichz jen nektere se osazuji GPSkou.
Proto meteorologove zpravidla vyuzivaji tech nejlevnejsich, ktere mohou. GPS
udaje jsou jim pry vetsinou na nic.

Jakub Serych