Superkoax

Karel Musil hw.kmusil@gmail.com
Neděle Leden 6 13:45:50 CET 2008

Jo Hadex?? Oni nemaji sikmooky nakupciky. Oni komplet vsecko berou z Asie.
Tady nikdo z Vas nevidel ty maly stabilizovany zdroje, co jich Hadex prodal
stovky
mozna uz i tisice? Ten zdroj je do site pripojen jako zarizeni tridy II.
Kdyz ho ale
rozdelate... i kdyby to melo skrinku ukostrenou, zdalo by se mi to jako
nebezpecny
a odflaknuty. Pokud to nekdo mate, doporucuju predelat na tridu I a pripojit
konstru
na ochranny vodic. Nejvetsi for je, ze treba jen na VSB je tech zdroju vic
nez stovka.

zdravi
KM