low level format

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Neděle Leden 6 10:42:16 CET 2008

zdravim,
hmmm, zajimave informace....
ja jsem low level format doposud chapal jako sw reseni kde se prohlidne
jen povrch disku  a pripadne vadne sektory se zaradi do bad tabulky...
a z rezervy se nahradi za jiny... nic jineho o tom nizkourovnoveho
formatu jsem necekal. Bral jsem to jako klasicky format na urovni  "hw".
Kdyz se udela obycejny format v DOSu nebo v oknech :), tak se take nekam
poznaci vedne sektory ale pri smazani mbr obsasti nebo pri zmene
partitionu se tito informace strati. Kdezto u low level formatu nee, a
to to me hlavne jde :). ze jsou tam nejake spesl informace ktere nikdy
pomoci zadneho sw pres ide si sata nezmenim/neobnovim neco malo vim....:).

Pavel prochazka.zde.cz