rozhovor o havarii v JE

Raven raven@wo.cz
Neděle Leden 6 10:04:33 CET 2008

No, u nas (EDU) jsme to zjistili snadno. Zmatek, ktery zpusobily
detektory na vratnici. Z duvodu obecne neinformovanosti jsme nejdrive
vysetrovali co u nas unika. Pak se zjistilo, ze je to naopak.
Jeste jedna usmevna story, muj otec byl tehdy nejaky dobrovolny clen
zavodniho pozarniho sboru nebo hlidky v n. p. Karosa. Ve vybave meli
dokonce i intenzimetr (snad IT 70).
Jak to tu zaclo po 26.4.86 prijeli soudruzi z Prahy a vse zabavili. Toz
asi tak.

S pozdravem Raven