ot: low level format

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Neděle Leden 6 08:14:36 CET 2008

Zdravim,
kdyby to slo vyreklamovat, tak tu neresim low format :). ten disk je z
roku 2002 a  tudiz  zaruka uz padla....
Kdyz jeste low formaty se nachazely v setupu biosu, tak jsem je  uspesne
nekolikrat  pouzil.....
Uvidim jak to bude u te utilitky co me tu dali link, slozite....:). Tak
podle toho to pouziji a nebo ne.

Pavel Prochazka.zde.cz