Superkoax

Jaroslav Buchta jardabuc@seznam.cz
Neděle Leden 6 07:57:36 CET 2008

Hezke, asi dosla I hlinikova folie ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of azehw
Sent: Saturday, January 05, 2008 10:55 PM
To: HW-news
Subject: Superkoax

Pred casem jsem mimo nejake soucastky koupil tzv. ucastnicke snury. Z 5
kusu
mel jeden zkrat a jedna byla prerusena. Zbyvajici se jevily jako docela
divne, proti samodomo z TV vykazovaly zhorseni obrazu. Odlozil jsem je a
az
dnes jsem chtel jednu pouzit. Potreboval jsem kousek koaxu pro redukci z
3
kolikoveho profikonektoru na CINCH (pro nf ucely). Usmikl jsem 10 cm
jednoho
kabelu a odizoloval. Nejdrive jsem myslel, ze jsem to prehnal a ufikl i
opleteni. Omyl. Neufikl. ZADNE TAM NENI!!! Na fotce je zmineny
superkoax.
Myslite, ze je to normalni?  Nejde o nejaky novy typ? Mam antenni
analyzator, ale ani jsem se nepokousel neco merit, takovy bazmek musi
mit
vsechny parametry zavisle na smeru, odkud se na to podivate.... A kdoze
tyto
hruzy prodava (prodaval)? Hadex.
Neni tu nekdo z Hadexu, aby se k tomu vyjadril?
AZE