rozhovor o havarii v JE

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Neděle Leden 6 01:52:52 CET 2008

Ja jsem to vedel z Hlasu Ameriky pomerne rychle, komunisticke tutlani
bylo veskrze na nic (vlastne to jen zhorsilo, protoze neoverene
informace v prvnich hodinach tvrdily, ze "nekde v Rusku" vybouchla
atomova bomba a zene se na nas radioaktivni mrak). Vedelo o tom
pomerne hodne lidi, vzpominam, ze zasoby jodidu draselneho mi
zkonzumovali behem jedineho dne :-).

Ales Prochaska