rozhovor o havarii v JE

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Neděle Leden 6 01:13:35 CET 2008

Vtedy som chodil na gympel a uz sa nepamatam kedy a ako som sa o tom
dozvedel, ale pamatam sa na to, ze spoluziak, ktory mal mamu lekarku
nejedol k obedu salat (cerstvy zeleny), lebo mama mu vravela, ze
cerstva zelenina je "radioaktivna" z toho spadu z Cernobylu. Takze o
vybuchu sme vedeli, len nasledky na nase uzemie sa tajili. A este si
pamatam, ze trochu neskor, ale stale v '86, spoluziak doniesol National
Geographic (mal kohosi na zapade, kto mu ho posielal) a tam boli
satelitne zabery toho mraku nejako den po dni po vybuchu a my sme sa
cudovali, preco nas pred tym nevarovali, ked podla snimok bolo jasne,
ze zasiahol aj nas. Aj ked najvacsi spad siel na sever - Bielorusko -
Finsko.

miro

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ