rozhovor o havarii v JE

Galloth lordgalloth@gmail.com
Sobota Leden 5 17:41:12 CET 2008

Ja bych se na citovaneho pana prilis nezlobil. Mozna ze takovy pan ani
neexistuje. Pred nejakou dobou vyselna seznamu (novinkach chceteli)
clanek o stazi mych spoluzaku v Honneywellu. Autorka clanku neumela
ani spravne napsat jejich jmena kdyz je citovala a oba rikaji, ze
nikdy nerekli nic s toho co se v clanku obevilo jako citace v
uvozovkach. Tomu ze to nerekli verim uz s toho duvodu, ze citovane
veci nebyli pravda a dotycnym jen ublizili. Takze tolik k
duveryhodnosti clanku.

Nyni k obsahu. Cely clanek je tak malo obsazny, ze jidene co se z nej
da podle me vycist je ze z JE utikal chladici plyn. A zbytek uz je
kdyby kydy.

Honza