Zářivka na SS proud (Re: Prosvětlovák s LEDkami)

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Sobota Leden 5 16:13:01 CET 2008

Co já vím, tak i  zářivky v tramvaji maj u sebe měnič. Alespoň mám jedno
svítidlo z tramvaje doma a je na něm přilepená krabička s měničem.
Dráhy to maj taky tak, používaj měniče z 24 ( takové modré hliníkové s
dvěmi KU602) a nebo z 48V ty jsou větší v takové ošklivé šedivé krabici.
Po připojení napětí zářivka svítí okamžitě.