[OT] klimatizace do baraku

Martin Zaruba swz@volny.cz
Sobota Leden 5 10:04:39 CET 2008

Naprosto souhlasim. Navic u nas pokud je pod 24 stC, vsichni fnukaji, ze je
zima. Takze ten pomer teplot je trochu mensi. Kolik dela ohrev slunickem
fakt nedovedu odhadnout, ale urcite nebude zanedbatelny.
Pokud jde o izolaci, asi jsem trochu podcenil izolaci stropu v podkrovi.
Vypada takto: tasky, parotesna folie, pudni prostor, OSB desky podlahy pudy,
20 cm Orsil, parotesna folie, sadrokarton. Zrejme to je malo. V podkrovi
mame o cca 1stC chladneji nez v prizemi, ac bych cekal spise opak.

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <jardabuc@seznam.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, January 05, 2008 9:46 AM
Subject: RE: [OT] klimatizace do baraku

Mam asi srovnatelny barak, polystyren mam 10cm ale zatim v kulne ;-),
porotherm 40 hole cihly a pri 0stC tech 6kW staci na dosazeni 21stC tak
ve 2/3 baraku, takze po izolaci bych tech 5,5kW videl realne aby ta
teplota byla vsude... Neizolovane jsou jen obvodove steny, podlahy a
stropy jsou uz hotove. Pri tech 15stC muze hrat roli ohrev slunickem
zvenku, coz ted treba vubec nehrozi.