UV LED Osvitovka

Karel Musil hw.kmusil@gmail.com
Sobota Leden 5 02:00:56 CET 2008

Cisla jsou dle vypoctu a vypocty jsou z hodnot, ktere mam k dispozici z
katalogoveho listu fotorezistu a udavaneho vykonu jedne LED. Pres obyc
sklo zjevne UV prochazi velmi dobre. Vysledkem toho jsou vyrobene
desky. Samozrejme bude zalezet na slozeni toho konkretniho skla.

Jako nevim, ze ktere pobocky GMe jsi zkousel ovrstveny desky a nevim
jestli muze mit ostravska pobocka horsi material. Ale posledni asi 3 mesice
je to naprosto otresny. Na deskach jsou legitimni ryhy casto v cele delce
ci sirce. Spousta ocek (direk ve fotorezistu). Opravdu se z toho nedalo
delat.
Dneska jsem delal desky s profi fotorezistem a ten muzu behem vyvolavani
klidne drhnout kartackem a ani se nehne. Stejne tak pri leptani ho zalozim
do lazne a nijak se o to nestaram.

Samozrejme ze s deskami z GMe umim. Do nedavna jsem mohl delat jen
z tohoto materialu a muselo to byt pro nektere prototypy perfektni. Ale kdyz
mam moznost delat s daleko lepsim materialem, u ktereho navic nespotrebuju
v porovnani skoro zadnej toner (negativni rezist) a tento je navic pri
vyrobe
absolutne foolproof, coz je dulezite kvuli tem uvedenym studentum, tak mi
netrva rozhodovani moc dlouho. A to musim dodat, ze ten material je
levnejsi. :0)