UV LED Osvitovka

Vláda Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Pátek Leden 4 21:54:58 CET 2008

Jaká vám vychází expozicní doba?
  ----- Original Message -----
  From: Karel Musil
  To: HW-news
  Sent: Friday, January 04, 2008 7:22 PM
  Subject: Re: UV LED Osvitovka

  Jak jsem jiz psal, jsou ledky na plose 20x16cm v poctu 40 kusu. To je cca
  2,5cm mezi jednotlivejma ledkama. Cuprexit je pak 7,5cm nad DPS, ve
  kterym jsou pajeny ledky. To je pomer asi 3:1. Kdyz na to dam cisty papir
  a rozsvitim diody, nejsou videt jednotlivy terce od diod, ale je videt, ze by se
  snesl pomer i 5:1. Mozna by jeste nebylo spatny vzit lestici pastu
  a prehladit pouzdra ledek. Mam vyzkouseno, ze to udela zvlneni povrchu
  ale ten plast neztrati lesk.

  KM